sobota, 5 września 2009

Urządzenia gastronomiczne

Ostatnich kilka tygodni spędziłem nad poszukiwaniem najlepszego sposobu na rozpoczęcie biznesu. Ostatecznie dobrze doradziła mi stara znajoma, która zwróciła uwagę na to, że już od małego interesowałem się gotowaniem. Wiele osób wróżyło mi przyszłość kucharza, lecz niestety nic z tego nie wyszło. Koniec końców, zostałem przy zarządzaniu – i właśnie tutaj oświeciła mnie przyjaciółka! Powinienem połączyć obie sympatie – kucharstwo i zarządzanie. Postanowiłem otworzyć lokal ze smakołykami, deserami i lodami. Zawsze brakowało mi czegoś takiego w moim mieście, teraz muszę tylko zorganizować odpowiednie profesjonalne urządzenia gastronomiczne. Oprócz tego, muszę rozejrzeć się jeszcze za pracownikami. Dobra obsługa to podstawa porządnego biznesu, najpierw oczywiście wezmę pod uwagę znajomych, którzy nie mają aktualnie żadnego zajęcia. Wczoraj kupiłem wyjątkowe puchary do lodów i jestem pewien, że desery będą się w nich prezentować wprost wyśmienicie! Do tego załatwiłem jeszcze kieliszki do likieru, gdyż planuję oferować drobne alkohole, na pewno wzrośnie wtedy liczba potencjalnych klientów! Teraz nie mogę się doczekać aż moja pierwsza kawiarnia wystartuje, to na pewno będzie wspaniałe przeżycie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz